«مورد الوعيد للمكلفين» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۳۳۳) [1] ؛ «لم يجاوز الماء كعبه» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۸۰) [2] ؛ «بعض من قصاص الشعر إلى طرف الأنف» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۲، ص ۱۰۸) [3] ؛ «بين العموم والخصوص» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۷۸) [4] ؛ «لكثرة الاستعمال» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۲۱) [5] ؛ «رجعنا إلى حديث يوشع بن نون» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۲، ص ۱۳۳)؛ «فلا معنى لأعادته» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۵۰۶) [6] ؛ «فصار اللّه » (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۲۲) [7] ؛ «على إحدى التأويلين اعنى» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۷۶) [8] ؛ «عندنا وعند عامّة الفقهاء» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۲۹۵) [9] ؛ «على ما جاء في التفسير» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۴۳۲) [10] ؛ «جميع المخلوقات» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۲۹) [11] ؛ «واللّه أعلم. واستعانة» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۳۳) [12] ؛ «على فترة من الرسل» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۲، ص ۱۲۴) [13] ؛ «إلى يومنا هذا» (تفسير ابوالفتوح رازى، ج ۱، ص ۵۱۲) [14] ؛
[1] روض الجنان، ج ۳، ص ۱۳۷.
[2] همان، ج ۱، ص ۱۹۵.
[3] همان، ج ۶، ص ۲۷۱.
[4] همان، ج ۱، ص ۱۸۹.
[5] همان، ج ۱، ص ۵۲.
[6] همان، ج ۴، ص ۱۶۷.
[7] همان، ج ۱، ص ۵۵ .
[8] همان، ج ۱، ص ۱۸۶.
[9] همان، ج ۲، ص ۳۹.
[10] همان، ج ۳، ص ۳۷۹.
[11] همان، ج ۱، ص ۷۳.
[12] همان، ج ۱، ص ۸۳ .
[13] همان، ج ۶، ص ۳۱۰ .
[14] همان، ج ۴، ص ۱۸۳ .