responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 130

و خدمت به مردم باشيم.

«وَ اصْبِرْ عَلى‌ ما يَقُولُونَ ...»[1]

[و بر آنچه مى‌گويند، صبر كن! ...]

راديوها، تلويزيون‌ها و مجلات خارجى بر ضدّ ما تبليغ مى‌كنند. يكى از تبليغات مسمومِ آنها اين است كه تعدادى مزدور را مأمور مى‌كنند كه بروند به سفارتخانه‌هاى ايران در خارج از كشور حمله كنند؛ بَعد آنها اين خبر را با تيتر درشت منعكس مى‌كنند. اين گوشه‌اى از تبليغاتِ سوء و ياوه‌گويى‌هاى دشمنانِ انقلاب است.

حوادثى مانند اين كه ده دوازده نفر مزدورِ شاخ شكسته به يكى از سفارتخانه‌هاى ايران در خارج حمله كنند و چند شيشه را بشكنند، هيچ صدمه‌اى به انقلاب اسلامى ما و به نظام ما وارد نمى‌كند. دشمنان ما هيچ كارى نمى‌توانند بكنند.

ما بايد مواظب كار خود باشيم! خداوند مى‌فرمايد: صبر پيشه كنيد و ياوه‌گويان را به حالِ خودشان رها كنيد و در برابر آنها به موضعِ عملكردِ عكس العملى و انفعالى كشيده نشويد و آنها را رها كنيد. بگذاريد هر چه مى‌خواهند، بگويند. شما كارتان را انجام بدهيد! تعطيلى‌ها را كم كنيد! ساعات كار را زياد كنيد! توليد را بالا ببريد! توزيع را درست انجام دهيد! شب‌ها را نصف بكنيد! خوابتان را كم كنيد! استراحتِ خود را كم كنيد! خودتان را مطرح نكنيد! احتكار نكنيد! گرانفروشى نكنيد!

«وَ ذَرْنى‌ وَ الْمُكَذِّبينَ اولِى النَّعْمَةِ ...»[2]

[تكذيب كنندگانِ صاحب نعمت را به من وا گذار ...]

خداوند مى‌فرمايد: اين سرمايه‌دارانِ كفرپيشه و حق ستيز، اين كشتى‌هاى آمريكا و صاحبان آن را به من وا گذاريد، من آنها را هلاك و نابود مى‌كنم. همچنان كه خداوند مى‌فرمايد، ما و شما هم بايد وظايف خود را انجام دهيم و در نبرد با دشمنان اسلام، صبور و بردبار باشيم تا آنگاه كه حق بر باطل پيروز شود.

برادران و خواهران! عزيزان و سروران! در اين انقلاب شكوهمند اسلامى، ما تا كنون فقط قدم‌هاى اوليه را برداشته‌ايم. هنگامى كه براى پيروز شدن در جنگ دعا مى‌كنيم و مى‌گوييم «خدايا اين جنگ تحميلى را به نفعِ ايران تمام كن!»، معنايش خسته شدن از جنگ نيست؛ معنايش اين است كه اين برنامه انجام گيرد و تمام شود تا دنبالِ برنامه ديگرى برويم؛ ما اهداف فراوانى داريم.

هر چند استكبار جهانى، اين جنگ را به ما تحميل كرد و ما را در اينجا مشغول كرد؛ امّا ما به هيچ وجه خسته نشده‌ايم و با تمامِ نيرو در ميدان ايستاده‌ايم. اگر خداى ناكرده يكى از مسئولان كشور، روحيه آسايش طلبى و رفاه پرستى داشته باشد و بر همين اساس، علاقه‌مند به پايان يافتنِ جنگ باشد، اينچنين شخصى نيز از ترسِ توده‌هاى مردم جرأتِ اظهار نظرياتِ نادرستش را ندارد؛ زيرا مردمِ انقلابىِ ما با كمال اشتياق، خواهان دفاع از ميهن اسلامى و مجازاتِ تجاوزگر هستند.

از ابتداى شروع حركت انقلاب تا كنون همواره مردم با شور انقلابىِ خود پيشتاز بوده‌اند و ما دنباله‌روِ آنان؛ در ميدان تصميم براى ادامه جنگ نيز مردم انقلابى ما خود پيشتاز و پيشاهنگ هستند.

همه شما مى‌دانيد كه من همواره مدافع و مبلّغ اجراى قانون بوده‌ام و از قانون‌شكنى بيزار هستم و معتقدم كه اگر قوانين رعايت نشوند، هرج و مرج بر جامعه حكمفرما مى‌شود و امنيت و نظام اجتماعىِ جامعه از بين مى‌رود.


[1]- همان، آيه 10.

[2]- همان، آيه 11.

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 130
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست