responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش2030 ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان نویسنده : ---    جلد : 1  صفحه : 361

ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش 2030


ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎي ﯾﺎدﮔﯿﺮي ﻣﺎدام اﻟﻌﻤﺮ ﻣﻌﻠﻤﺎن، ﻣﺪﯾﺮان و ﺳﯿﺎﺳﺘﮕﺬاران آﻣﻮزﺷﯽ ﺗﺮوﯾﺞ درس ﭘﮋوﻫﯽ در ﺳﻄﻮح ﻣﺤﻠﯽ ﺗﺎ ﻣﻠﯽ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎي ﺗﺨﺼﺼﯽ وﯾﮋه ﺑﻪ اﺷﺘﺮاك ﮔﺬاري ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت و

دﺳﺘﺎوردﻫﺎي ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺗﻘﻮﯾﺖ اﻧﮕﯿﺰهﻫﺎي ﺣﺮﻓﻪاي در ﻣﻌﻠﻤﺎن و ﻧﻬﺎدﯾﻨﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺗﻼش ﺑﺮاي ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ در آﻧﺎن، اﺟﺮاي ﻃﺮح رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي، ﺑﻬﺒﻮد

ﺷﺮاﯾﻂ وﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎر و ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﺤﯿﻂ ﻣﺪرﺳﻪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﺮﮐﺰ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺣﺮﻓﻪ اي ﺗﻘﻮﯾﺖ اﻧﮕﺎره ﻣﻌﻠﻢ ﺑﻪ ﻣﺜﺎﺑﻪ ﮐﻨﺸﮕﺮ ﻓﮑﻮر، ﺑﺎزﺳﺎزي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎ و ﺗﺼﺤﯿﺢ ﻣﻼكﻫﺎي ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ آن

ب) ﺷﺎﺧﺺﻫﺎ ﺗﺎ ﺳﺎل 1400) 2030 ﺷﻤﺴﯽ)

ﻋﻀﻮﯾﺖ در ﺳﺎزﻣﺎن ﺳﺮاﺳﺮي ﻧﻈﺎم ﻣﻌﻠﻤﯽ (50%) ﺑﺮون ﺳﭙﺎري آﻣﻮزش داﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻤﺎن (20%)

ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﺳﺎزي ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺷﺎﻏﻞ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از دوره ﻫﺎي ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت و ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت آﻣﻮزﺷﯽ (70%) ﺣﺪاﮐﺜﺮﺳﺎزي ﺗﻌﺎﻣﻼت ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ از ﻃﺮﯾﻖ اﻧﻌﻘﺎد ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪﻫﺎ و اﺟﺮاي ﻃﺮح ﻫﺎ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي ﻣﺸﺘﺮك ﺣﺪاﮐﺜﺮﺳﺎزي ﺟﺬب ﻣﻌﻠﻤﺎن از رﺗﺒﻪﻫﺎي ﺑﺮﺗﺮ ﮐﻨﮑﻮر ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻪ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﺣﺪاﮐﺜﺮﺳﺎزي ﮔﺰﯾﻨﺶ ﻣﻌﻠﻤﺎن از داﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺑﻮﻣﯽ ﺑﺮاي ﺑﻮم

ﻣﻨﻊ ﻣﻄﻠﻖ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻓﺎﻗﺪ ﮔﻮاﻫﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺣﺮﻓﻪ اي از داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن

ﻣﻌﻠﻤﺎن و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻫﻤﮑﺎرﯾﻬﺎي ﻋﻠﻤﯽ و ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﻌﻠﻢ

دﮐﺘﺮ ﻣﺤﻤﻮد ﻣﻬﺮﻣﺤﻤﺪي ( رﺋﯿﺲ ﮐﺎر ﮔﺮوه )، دﮐﺘﺮ ﻏﻼﻣﻌﻠﯽ اﺣﻤﺪي ، دﮐﺘﺮ ﻋﺒﺎس ﺻﺪري، آﻣﻨﻪ اﺣﻤﺪي و ﻋﻠﯽ

ﺟﻌﻔﺮآﺑﺎدي

361

نام کتاب : ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش2030 ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان نویسنده : ---    جلد : 1  صفحه : 361
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست