responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 78

تكان داد. اما آنها مى‌ترسند كه اسرائيل از دستشان ناراحت شود؛ از اين رو بلافاصله مى‌گويند: امّا ما به كسى اجازه نمى‌دهيم در وحدت استراتژيك ما با اسرائيل ترديد كند.

اين سران مرتجع كشورهاى عربى، خود را در كمال رسوايى و بى‌آبرويى قرار داده‌اند.

اى امرا و حكّام كشورهاى عربى كه در آن كاخ‌هاى لعنتى نشسته‌ايد! نصيب شما از مردم مسلمان، نفرين و لعنت ابدى است.

اى آنهايى كه به خدا سوگند، من نامى جز «جن‌زده»، براى شما نمى‌يابم! شما همچون جن‌زده‌هايى هستيد كه اسير توهّم و واهمه خودشان هستند و از همه چيز، حتى سايه خودشان هم مى‌ترسند و بى اختيار و ناگهانى راه مى‌روند و مى‌خندند و گريه مى‌كنند.

شما سران كشورهاى عربى، اين گونه هستيد؛ زيرا وقتى اسرائيل آن گونه مردم مسلمان و عربِ فلسطين را كشتار كرد، شما جرأتِ كوچك‌ترين اعتراض به اسرائيل را هم نداشتيد. اگر جرأت اعتراض به اسرائيل را نداريد، حد اقل چنانكه رئيس جمهور ما گفت، روابط سياسى خود با آمريكا را قطع كنيد.

اگر مردانگى اين كار را هم نداريد، روابط سياسى‌تان را در حدّ كاردار تنزل دهيد.

اگر جرأت اين كار را هم نداريد، اسرائيل و آمريكا را تحريم اقتصادى كنيد؛ از آنها چيزى نخريد و نفتِ خود را به آنها نفروشيد و ببينيد آيا آن وقت هم آقاى ريگان، سينه خود را صاف مى‌كند و به ريش همه‌تان مى‌خندد، يا از شما حساب مى‌بَرَد؟

مستكبران نه تنها با مردم فلسطين، بلكه با هر كس كه چنگالشان در او بند شود، اين گونه عمل مى‌كنند. آمريكا و دستيارانش قصد داشتند با مردم ايران نيز مانند مردم فلسطين رفتار كنند. هنوز هم شايد كورسويى از اين اميد، در دلشان باشد؛ اما چنين اميدى را بايد با خود به گور بَرَند.

(تكبير نمازگزاران)

خبر خوشحال كننده‌اى براى شما دارم كه در اعلام آن، ترديد داشتم؛ امّا اكنون به من اطلاع دادند كه اعلام اين خبر، بدون مانع است. آن خبر مهم، اين است:

رزمندگان دلاور ما ديشب در جبهه غرب، حمله جديدى را آغاز كرده‌اند.

در اين عمليات، فرزندان عزيز ما بر سه ارتفاع مهم و حساسِ شهر «مَندلى» تسلط كامل پيدا كرده‌اند. شهر مندلى يكى از شهرهاى عراق است كه در صد كيلومترى بغداد قرار دارد. (تكبير نمازگزاران)

در ابتداى صبح به من گفتند: رزمندگان ما به حدود هشتاد درصد از اهداف عملياتشان دست يافته‌اند و اكنون اطلاع دادند كه همه اهداف عمليات، حاصل شده است و تلفات نيروهاى ما از حدّ انتظار كمتر بوده است. در پايان خطبه، به شكرانه اين نعمت بزرگ كه خداوند به ما عنايت فرموده است، چند دعا مى‌كنم.

خدايا! تو را قسم مى‌دهيم به ذات خودت و به اسماء و صفاتت، به ارواح پاك انبيا و شهدا و صدّيقين، اين رزمندگان ما را كه براى رضاى تو، به عشق شهادت در راه تو، قدم به ميدان گذارده‌اند، با كمترين آسيب يافتن، به طور كامل بر دشمن خودت پيروزشان بگردان! (آمين حاضران)

خدايا! دشمنان اسلام، داخلى و خارجى، بد خواهان، بد گويان و بد انديشانى را كه قابل هدايت نيستند، به غضب خودت گرفتار ساز! (آمين حاضران)

خدايا! اين انقلاب و اين امّت و اين حركت، هنوز نياز كامل به وجود رهبر دارند؛ سايه ايشان را بر سر ما مستدام بدار! (آمين حاضران)

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 78
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست