responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 688

در آن زندگى مى‌كنيم، دوره جهانخوارى آمريكا است. آمريكا همه مناطق آباد دنيا را تحت سلطه خود در آورده است. منطقه خليج فارس را كه منبع و مخزن انرژى جهان و قلب سرزمين‌هاى اسلامى است، رسماً اشغال نموده و به غارت، كشتار و تخريب وحشيانه اين منطقه و مردمِ آن دست مى‌زند

آمريكا با احساس پيروزى و سيطره بدون رقيب، خود را قيّم بلامنازع دنيا مى‌داند و اين امر يك بلا و فاجعه بزرگ است.

آمريكا، شوروى را نابود كرد و حتى پس از تجزيه و فروپاشى شوروى سابق نيز دست بردار نيست و حتى از دخالتِ علنى در كار شوروى نيز خوددارى نمى‌كند و احترام به افكار عمومىِ دنيا و ترس از آن را هم مثل اينكه فقط براى ما درست كرده‌اند و خودشان هيچ اهميتى براى آن قائل نيستند. من فكر مى‌كنم آمريكا تا هنگامى كه شوروى را تا سر حدّ يك دولتِ معمولى پايين نياوَرَد، از آن دست بردار نيست.

همچنين آمريكا در مورد اروپا و كشورهاى اسلامى نيز به گونه ديگرى توطئه‌چينى مى‌كند و براى آنها نقشه‌هاى خطرناك مى‌كشد.

در مورد كشورهاى اسلامى، آمريكا سعى دارد با تحميل يك كنفرانس فرمايشى به نام كنفرانس صلح با اسرائيل غاصب، به حكومت اسرائيل مشروعيّت دهد و امنيتِ او را تأمين كند و همه را زير چتر اسرائيل ببرد.

هيچ كس سرِ اين ميز مذاكره نمى‌نشيند مگر اينكه مزدور و خود فروخته باشد.

(تكبير نمازگزاران)

اگر كسى مزدور نباشد، چگونه به خود اجازه مى‌دهد كه حقوق مسلّمِ يك ملت مظلوم تاريخ را به خاطر چهار روز بر سرِ قدرت ماندن، به دشمن و قاتلِ او ببخشد؟

آيا سران مزدور كشورهاى منطقه نمى‌بينند كه آمريكا از يك طرف، دشمنِ آنها يعنى اسرائيل را براى داشتن و توليد سلاح‌هاى مخرّب و خطرناك تشويق مى‌كند و از طريق ديگر، كمك‌هاى كلان در اختيار آن قرار مى‌دهد و از اين طريق، به نام حمايت از صلح منطقه، كشورهاى اسلامى منطقه را خلع سلاح مى‌كند؟

اگر انسان، شخصيّت و كرامت انسانى داشته باشد هر چند كه دين نداشته باشد، واقعاً زير بار چنين تحقير و اهانتى نخواهد رفت و هرگز زير چنين ورقه كثيف و ننگينى را امضا نمى‌كند.

هر دولتى كه اجازه دهد كه كنفرانس منحوس و ملعونِ تأمين امنيت اسرائيل در آن كشور برگزار شود، يا در پاى ميز مذاكره اسرائيلى‌ها بنشيند، آن دولت به اسلام و مسلمين و دولت فلسطين خيانت كرده و خونِ پاك هزاران شهيد فلسطينى و غير فلسطينى را زير پا گذاشته است. (تكبير نمازگزاران)

چرا دانشمندان، روحانيون، آزادگان، حقوقدانان، سياستمداران، نويسندگان و سخنوران دنيا بخصوص مسلمانان در مقابل رسوايىِ جنايت آمريكا در اين منطقه و در حقّ ملّت فلسطين سكوت كرده‌اند؟

چرا حرف نمى‌زنند؟ منتظر چه چيزى هستند؟

ما از آنها مى‌خواهيم كه سكوت و زبونى و ترس را كنار بگذارند و فرياد خود را به اعتراض بلند كنند وگر نه در مقابل خداوند و پيامبر صلى الله عليه و آله و وجدان‌هاى بيدار و تاريخ، محكوم و رو سياه خواهند بود. (تكبير نمازگزاران)

عجبا! ملّت مظلوم و آواره فلسطين با كمال رشادت و مردانگى براى احقاق حقّ خود و به منظور نجات قدس عزيزْ قيام نموده و هر روزْ خون و شهيد مى‌دهند و عدّه‌اى روىِ جسد قربانيانِ آنها پا گذاشته و پيمان صلح امضا مى‌كنند!

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 688
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست