responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : دانشنامه امام جواد علیه السلام نویسنده : جمعی از نویسندگان    جلد : 1  صفحه : 329

دعای تعویذ برای روز دوشنبه

به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان، پناه می‌دهم جانم را به پروردگار بزرگم از آنچه پنهان بوده و از آنچه آشکار است، و از شر هر زن و مرد، و از شر آنچه خورشید و ماه آن را دیده است، پاک و منزه است پروردگار فرشتگان و روح، ای جن شما را می‌خوانم اگر شنونده و فرمانبرید، و ای انسانها شما را می‌خوانم به سوی خدای مهربان و آگاه.
و ای جن و انسانها شما را می‌خوانم به کسی که همه‌ی مخلوقات برای او خاضع است، به مهر پروردگار جهانیان مهر نهاده‌ام، و به مهر جبرئیل و میکائیل و اسرافیل، و مهر سلیمان بن داود، و مهر محمد سرور پیامبران، درود خدا بر او و خاندانش و تمامی آنان باد، و پاسداری کن از فلان بن فلان هر صبح و شام از حیوانات سمی، از مار یا عقرب، یا ساحر یا شیطان رانده شده، یا پادشاه کینه‌توز.
گرفتم از او آنچه دیده شده، و آنچه دیده نمی‌شود، و آنچه چشم خوابیده یا بیدار آن را می‌بیند، به اجازه‌ی خدای مهربان آگاه، هیچ سلطه‌ای بر خدا ندارید و هرگز شریکی برای او نمی‌باشد، و درود خدا بر پیامبرش سرور ما محمد و خاندان پاکش باد.
دعاؤه فی العوذة لیوم الاثنین
بسم الله الرحمن الرحیم، اعیذ نفسی بربی الاکبر مما یخفی و مما یظهر، و من شر کل انثی و ذکر، و من شر ما رات الشمس و القمر، قدوس قدوس رب الملائکة و الروح، ادعوکم ایها الجن ان کنتم سامعین مطیعین، و ادعوکم ایها الانس الی اللطیف الخبیر.
و ادعوکم ایها الجن و الانس الی الذی دانت له الخلائق اجمعون، ختمته بخاتم رب العالمین، و خاتم جبرئیل و میکائیل و اسرافیل، و خاتم سلیمان بن داود، و خاتم محمد سید المرسلین و النبیین صلی الله علیه و اله و علیهم اجمعین، و اجز عن فلان بن فلان کلما یغدو و یروح، من ذی سم حیة او عقرب، او ساحر او شیطان رجیم او سلطان عنید.
اخذت عنه ما یری و ما لا یری، و ما رات عین نائم او یقظان باذن الله اللطیف الخبیر، لا سلطان لکم علی الله لا شریک له، و صلی الله علی رسوله سیدنا محمد النبی و اله الطاهرین و سلم تسلیما.

[~hr~]منبع: صحیفه امام جواد(ع)؛ جواد قیومی اصفهانی ؛ دفتر انتشارات اسلامی چاپ اول 1381.

نام کتاب : دانشنامه امام جواد علیه السلام نویسنده : جمعی از نویسندگان    جلد : 1  صفحه : 329
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست