responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 3  صفحه : 2

تاریخ: 14/8/57

پیام امام خمینى به مردم غیور کردستان به مناسبت کشتار وحشیانه رژیم در آن سامان‌

بسمه تعالى

سلام بر برادران اسلامى‌کردستان که با قیام دلاورانه به نهضت اسلامى سایر برادران پیوسته و با شجاعت و شهامت در مقابل طاغوت ایستاده، مجال را بر دشمن اسلام و کشور تنگ کرده‌اند. امروز ما مکلف هستیم که در هر لباس و هر شغل هستیم از اختلاف کلمه احتراز و به وحدت اسلامى که پیوسته مورد سفارش کتاب و سنت است گرایش نموده و کلمه حق را علیا و کلمه باطل را سفلى قرار دهیم.

در این موقع حساس که کشور ما و اسلام عزیز در معرض خطر عظیم است تکلیف همه گروه‌ها و افراد خطیر و عظیم است. سستى و سردى در حال حاضر و اختلاف و افتراق کلمه، در حکم انتحار و به هدر دادن خون فرزندان اسلام است.

ما از همت بزرگ فرزندان کرد اسلام و از جوانان برومند آزادیخواه و استقلال طلب آن سامان تشکر و تقدیر مى‌کنیم. ما و شما در صف واحد در مقابل طاغوت بپاخاسته و از کیان اسلام و کشور بزرگ اسلامى دفاع مى‌کنیم و با ایثار خون جوانان عزیز، درخت رشد ملت را آبیارى مى‌نماییم.

اینجانب از مساعى جمیله شما برادران محترم قدردانى نموده توفیقتان را در فرو ریختن پایه ستمگرى از خداوند تعالى خواستارم. الحق ملت ایران با همبستگى بیمانند خود و ایستادگى در مقابل دشمنان اسلام و کشور، یک ملت نمونه است که نام بزرگ خود را در تاریخ ثبت و راه مبارزه با ستمگران را به ملت‌هاى مظلوم آموخت.

برداران محترم! در این نهضت مقدس که تشکیل حکومت اسلامى سرلوحه اهداف آن است و ضمانت از آزادى و استقلال از ثمرات آن، صبور باشید و گول تبلیغات انگل‌هاى سود طلب را نخورید و به خداى بزرگ و قرآن کریم اتکاء کنید و به پیش روید. خداوند با صابران است و دست حق با عدالتخواهان مى‌باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

روح الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 3  صفحه : 2
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست