responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 20  صفحه : 133

صلى الله علیه و آله و سلم - و اهل بیت هدا - علیهم‌السلام - ابلاغ کنید و ملتمسانه و عاجزانه از آنان تفقد و رحمت بیشتر براى این پیروان صادق خود خواسته و پیروزى ملت ما را در جنگ بر کفر جهانى از خدا بخواهند و از این فرصت مناسب در دعا کردن به همه مسلمانان و رفع گرفتارى‌ها استفاده کنند.

خداوندا! اگر هیچ کس نداند تو خود مى‌دانى که ما براى برپایى پرچم دین تو قیام کرده‌ایم و براى برپایى عدل و داد در پیروى از رسول تو در مقابل شرق و غرب ایستاده‌ایم و در پیمودن این راه لحظه‌اى درنگ نمى‌کنیم. خداوندا! تو مى‌دانى که فرزندان این سرزمین در کنار پدران و مادران خود براى عزت دین تو به شهادت مى‌رسند و با لبى خندان و دلى پر از شوق و امید به جوار رحمت بى‌انتهاى تو بال و پر مى‌کشند. خداوندا! تو مى‌دانى که امت رسول تو در این مملکت مواجه با همه توطئه‌هاست و ایادى شیطان در داخل و خارج او را آرام نمى‌گذارند و تلاش‌ها هر روز براى در تنگنا و مضیقه قرار دادن این ملت در امور اقتصاد فزون‌تر مى‌شود.

خداوندا! تو مى‌دانى مردم ما مشکلات را به جان و دل خریده‌اند و از هیچ کس غیر تو ترس و بیم ندارند و تمام زجرها و دردها را تحمل مى‌کنند، همه پیروزى‌ها را از آن تو و به عنایت تو مى‌دانند، پس ما را به عنایت دوباره خود همراهى نما و دل‌هاى ملت ما را به نصر و پیروزى خود امیدوارتر ساز و رزمندگان جبهه ما را به مدد غیبى و جنود مخفى خود غالب و پیروز گردان و توان و صبر و استقامت ما را در تحمل سختى‌ها و مشکلات افزون نما و نعمت رضایت در شکست و پیروزى را به ما ارزانى فرما و دل مردم ما را که براى دین تو شهید، مفقود، مجروح و اسیر داده‌اند و سختى هجران عزیزان را به عشق لقاء و رضاى تو تحمل کرده‌اند، شادمان فرما و همه ما را در مسیر بندگى خود عاشق و درد آشنا فرما و شهیدان ما را از کوثر زلال ولایت خود و رسول اکرم - صلى الله علیه و آله و سلم - و ائمه هدى - علیهم صلوات الله - سیراب نما و انقلاب اسلامى ما را به انقلاب مصلح کل متصل فرما. انک ولى النعم.

روح‌الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 20  صفحه : 133
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست