responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 19  صفحه : 198

و ما حولها که جهان است، رمى و طرد کنند. و عرفات و مشعر و منا، میهماندار کسانى هستند که ملت مسلمانشان با عرفان و شعور سیاسى قیام نموده‌اند تا آرمان‌ها و امانى (4) اسلام را در کشور خود و سایر کشورهاى مظلوم تحت ستم تحقق بخشند و سیاست بازان قلابى را که با فریب و دغل بر مظلومان جهان تاخته و هستى همه را غارت نموده‌اند، رسوا کنند.

و دیدید و دیدیم که یک ملت کوچک در یک محیط محدود و جمعیت معدود، با عزمى بزرگ و اراده‌اى قوى و مشتى آهنین، با اعتماد به خداى قادر متعال، چسان رژیم طاغوتى را با آن همه ساز و برگ جنگى و آن همه پشتیبانى قدرت‌هاى بزرگ، از صحنه روزگار محو کرد و چسان دست ابرقدرت‌ها را از کشور خود کوتاه کرد. و مى‌بینیم که با آن رسانه‌هاى گروهى وابسته به قدرت‌هاى شیطانى، که بسیارى از اوقات خود را در شب و روز صرف دروغپردازى و تبلیغات بى‌اساس و فتنه انگیزى مى‌کنند، چگونه برخورد نمود، برخوردى که این رسانه‌هابراى خود و اربابانشان رسوایى هدیه آورده‌اند و همه تهمت‌هایشان موجب تقویت جمهورى اسلامى گردید و توجه هر چه بیشتر مظلومان و مستضعفان جهان را به جمهورى اسلامى جلب نمود. و مى‌بینیم که تهمت‌هاى تروریستى و تروریست پرورى که به خیال سردمداران کاخ سفید و ایادى آنان و دستگاه‌هاى تبلیغاتى وابسته به ابرجنایتکاران که براى تضعیف جمهورى اسلامى به طور چشمگیر و فزاینده‌اى در کار است، به خواست خداوند متعال نتیجه معکوس داده و موجب تضعیف روحیه دشمنان اسلام و جمهورى اسلامى و تقویت روحیه ملت ما، بویژه رزمندگان و سایر ملت‌هاى مظلوم و مستضعف گردیده است؛ و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین . و از جمله، دفاع حق تعالى و معکوس کردن مکر کاخ سفید، این است که تروریست پرورى سردمداران کاخ سیاه آمریکا بر سر زبان‌ها - حتى روشنفکران آمریکا افتاده است. کاخ سیاه با اخراج رژیم عراق از لیست تروریست‌ها، به صورتى واضح ثابت کرد که تروریست پرور و طرفدار آن است. کاخ سفید میزان تروریست و ضد آن را، مخالفت با جنایاتش در سراسر جهان و موافقت با آن مى‌داند. رژیم عراق تا مخالف بود، در لیست تروریست پرورها بود و آن روز که سر اطاعت به آستان کاخ سیاه نهاد، از لیست خارج شد، هر چند توطئه‌هاى تروریستى آن در منطقه، خصوصاً خلیج فارس بر ملا شده باشد.

بحمدالله والمنه، امروز ایران و سایر ملت‌هاى مسلمان، راه خود را یافته و انبوه زائران بیت الله الحرام از ایران و سایر کشورهاى اسلامى براى احیاى مراسم عبادى - سیاسى حج در حول مسجدالحرام، مرکز ثقل اسلام و مهبط (5) ملائکة الله و محل نزول وحى گرد آمده‌اند تا به وظیفه الهى و قرآنى خود که همانا اعلام و فریاد برائت از مشرکان است که رسول ختمى صلى الله علیه و آله وسلم به وسیله مولانا على بن ابى طالب سلام الله علیه در حج اکبر اجرا فرمود، عمل خواهند کرد.



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 19  صفحه : 198
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست