responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 122

تاریخ: 15/6/60

پیام امام خمینى به مناسبت شهادت حجت الاسلام قدوسى و سرهنگ وحید دستگردى

بسم الله الرحمن الرحیم‌

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر حجت الاسلام شهید قدوسى به دوستان شهید خود پیوست. شهیدى عزیز که سالیان دراز در خدمت اسلام بود و اخیرا مجاهدات او در راه انقلاب بر همگان روشن است. اینجانب سالیان طولانى از نزدیک با او سابقه داشتم و آن بزرگوار را به تقوا و حسن عمل و استقامت و مقاومت و تعهد در راه هدف شناختم. شهادت بر او مبارک، و فود الى الله و خروج از ظلمات به سوى نور بر او ارزانى باد. راهى است که باید پیمود و سفرى است که باید رفت، چه بهتر که در حال خدمت به اسلام و ملت شریف اسلامى شربت شهادت نوشیدن و با سرافرازى به لقاءالله رسیدن و این همان است که اولیاء معظم حق تعالى آرزوى آن را مى‌کردند و از خداى بزرگ در مناجات خود طلب مى‌کردند. گوارا باد شربت شهادت بر شهداى انقلاب اسلامى و خصوص شهداى اخیر ما که با دست جنایتکار منفورترین عناصر پلید به جوار رحمت حق شتافتند و افتخار براى اسلام و ننگ و نفرت براى دشمنان دژخیم ملت شریف آفریدند.

اینجانب شهادت دادستان کل انقلاب و سرهنگ وحید دستگردى که در راس شهربانى و قواى انتظامى در حال انجام وظیفه بودند بدین تحفه الهى نائل شدند را به ملت ایران و به حوزه علمیه قم و به قواى مسلح تبریک و تسلیت عرض مى‌کنم و از خداى تعالى رحمت براى آنان و صبر و شکیبائى براى خانواده محترمشان خواستارم.

ننگ و خسران بر کسانى که گمان مى‌کنند با این شرارت‌ها ملت شریف ایران را که براى اقامه عدل اسلامى قیام نموده‌اند از صحنه مبارزه با کفر خارج نمایند و تن به عار وذلت ابرقدرتهاى جنایتکار مى‌دهند. این کوردلان شکست خورده نمى‌بینند که مادران و پدران و فرزندان و همسران این شهدا چون قهرمانان صدر اسلام به شهادت اینان افتخار مى‌نمایند و چون کوهى درمقابل حوادث ایستاده‌اند. گوئى اینان از شدت یاس به جنون کشیده شده‌اند و چو ن خود را مطرود ملت مسلمان مى‌بینند از ملت ایران انتقام مى‌کشند.

از خداوند تعالى هدایت براى جوانان گول خورده و خذلان براى سران از خدا بى‌خبر آنها خواستارم.

سلام و درود بر شهیدان راه حق. رحمت بر شهداى اخیر اسلام. والسلام على من التبع الهدى

روح الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 122
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست