نام کتاب : پژوهشى در علم تجويد نویسنده : علامی، ابوالفضل جلد : 1 صفحه : 270
كَلَّا صلى «1»، فَاذْهَبَا باياتِنا صلى انَّا مَعَكُمْ مُسْتَمِعُونَ». 2- آيات 61 و 62 همان سوره «فَلَمَّا تَرَاءَ الْجَمْعَانِ قَالَ اصْحَابُ مُوسَى انَّا لَمُدْرَكُونَ. قَالَ كَلَّا صلى «2»، انَّ مَعِىَ رَبِّى سَيَهْدِينِ». پس از ذكر احكام وقف و ابتدا بر «كلّا» در قرآن كريم، لازم است بدانيد كه در تمام موارد سى و سه گانه، جايز است كلّا را به ماقبل و مابعد وصل كرد. يعنى نه در آنها وقف كرد و نه از آنها ابتدا نمود. يادآورى: به سبب محدودبودن اين اوراق و زيادبودن مطالب كه در صورت گستردهشدن بحث كتابى جداگانه را مىطلبد، از ارائه چگونگى احكام وقف بر اين موارد خوددارى شد: ثم، ام، حتّى، نعم، ذلك، كذلك، هذا و پژوهشگران محترم مىتوانند مشروح اين مباحث را در منابع مربوط به وقف و ابتدا ملاحظه نمايند. «اللّهُمّ تقبّل منّا»
نام کتاب : پژوهشى در علم تجويد نویسنده : علامی، ابوالفضل جلد : 1 صفحه : 270