responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : وضعيت اسف بار پسران نویسنده : ساكس، لئونارد؛ مترجم نرگس سادات چاوشي    جلد : 1  صفحه : 247

مربيان و معلّمان نبراسكايى از اين نتايج خوشحال مى‌شوند. اكنون آموزشياران و مربيان ايالتهاى دورتر همچون: كاليفرنيا، هاوايى و ورمونت به نبراسكا مى‌آيند تا ببينند اين معلّمان چگونه كار مى‌كنند.

متأسفانه وزارت آموزش ايالات متحده، آزمون‌هاى كتبى را ترجيح مى‌دهد. آنچه در مورد ابتكار عمل نبراسكا بديع و نوظهور مى‌باشد اين است كه مديران اجرايى آن جا به جاى آزمون‌هاى كتبى از آزمون‌هاى تجربى استفاده مى‌كنند. در اين برنامه‌هاى آموزشى، آزمون‌هاى كتبى نيز وجود دارد. مديران مدارس نبراسكا سعى كرده‌اند تا اندازه‌اى توازن ميان روش‌هاى تجربى و شيوه‌هاى آموزشى به‌خصوص در ارزشيابى‌ها و آزمون‌ها، به جاى خود برگردانده شود. اگر پسر شما با مدرسه مشكل دارد و به نظر شما مدرسه، توازن خوبى ميان علوم تجربى و علوم تئورى برقرار كرده است و به طور پيشرفته نيازهاى آموزشى مناسبى را هم اعمال مى‌كند، بايد سعى كنيد براى پسرتان يك كلاس تك جنسيتى تشكيل دهيد.

آموزش تك جنسيتى به مدارس اجازه مى‌دهد تا يك فرهنگ جايگزين خلق كنند. فرهنگ مطالعه كردن با خونسردى و رقابت‌هاى گروهى براى آموزش كه طبيعى‌ترين شكل قابل تصوّر است، از نو اعمال كردن علوم تجربى در جاى درست خودش را در بردارد و نتايج مثبت دست اولى را به همراه خواهد داشت.

تنها پدران و مادران آمريكايى نيستند كه در مورد آموزش پسرانشان‌

نام کتاب : وضعيت اسف بار پسران نویسنده : ساكس، لئونارد؛ مترجم نرگس سادات چاوشي    جلد : 1  صفحه : 247
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست