responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : مجموعه مقالات چهارمين همايش بين‌المللى دكترين مهدويت با رويكرد حقوقى، سياسي نویسنده : مؤسسه آينده روشن    جلد : 1  صفحه : 109

پى‌نوشت‌ها

______________________________
(1). فَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلًا. (سوره فاطر، آيه 43)

(2). نك. استفن كتز، چگونه پست‌مدرنيسم بياموزيم، بولتن چالش‌ها، ش 15.

(3). نك. محمد سعيد حنايى كاشانى، «هايدگر، انسان، هستى» فصل‌نامه/ ارغنون، ش 11 و 12، ص 50.

(4).

, seteicoS emmoH'l ed secneics ni, ednom ud tnemetnahcneer, )lehciM( ILOSEFFaM

. 14.، 73، 2005.naj 2004.ced

(5).esuC ed salociN

(6)

- neiditouq el te leutca'l rus seduted ertneC, etinredom- tsoP al ruS, )lehciM( ILOSEFFAM. 2000, V sirap, ennobroS

(7)

. 1970, niloC dnamrA, < <emsilatipac te emsitnatsetorP>>, )xaM( REBEW

(8)

. 2002 reivnaj, siraP, drayaF," tnegra'l te ednom el, sfiuJ seL", )seuqcaJ( iLATTA

(9). در عرفان پسامدرن امروزى در غرب از يك‌سو هندوئيسم و بوديسم و از سوى ديگر اومانيسم و سكولاريسم به عنوان مبانى اين عرفان قابل تأمل است. نك. حميد رضا مظاهرى سيف، «نقد عرفان پست‌مدرن»، روزنامه كيهان، سه‌شنبه 8 آذر 1384، سال شصت و چهارم، ش 18393.

(10).xueigiler ehcraM /gnitekram suoigileR

(11).xueigiler sneiB /sdooG suoigileR .

(12). مفهوم «اعجاززدايى جهان) tleW red gnurebuaztnE (، از همين‌جا نشأت مى‌گيرد، مفهومى كه وبر از شاعر آلمانى شيللر به عاريت گرفت و در لفظ خود به معناى «بيرون راندن سحر و جادو از اشياء» است. مأواى انسان ديگر آن باغ بزرگ جادوشده نيست.

(13).noigiler al ed eitros aL .

(14).ednom ud tnemetnahcnesed eL .

(15)

, euqitilop ud esueigiler eriotsih enU, ednom ud tnemetnahcnesed eL, )lecraM( TEHCUAG. p 307, 1985, dramillaG: sirap

(16)

, seteicoS emmoH'l ed secneicS ni, ednom ud tnemetnahcneeR, )lehciM( ILOSEFFAM

. 14.، 73، 2005.naj /2004 .ced

(17).ygoloeht noitarebiL .

(18).ygoloeht gnujniM .

(19).ygoloeht dnalemoH .

(20).elggarts fo ygoloehT .

(21). نك. دانيل جى‌آدامز، «الهيات پسامدرن»، ترجمه: سيد عبد المجيد طباطبايى لطفى، مجله پگاه حوزه، ش 171.

(22)

. )1857- 1798( (etmoC reivaX siocnarF etsuguA eiraM erodisI) etmoC etsuguA

. (23)

elegnA'd ecaferp, etmoC etsuguA serpa'd noigiler al rus iassE, EZUASSUD retlaW

.

. leutirips riovuop uaevuon nU, TREBAHC. G; 2007, nattamraH'L, itteiraM- remerK

2004،

neaC ed seriatisrevinU sesserP, euqifitneics noigiler al te etmoC etsuguA

. (24).) 1920 niuj 14 -1864 lirva 21 (REBEW xaM .

(25). وبر معتقد بود انسان براى اين‌كه در اين جهان و آن جهان بتواند سمت‌وسوى خود را بيابد و احساس امنيت كند، ديگر نياز به ستايش و يا فراخواندن ارواح ندارد و ديگر نبايد با به جا آوردن يك رشته آيين و مناسك دينى به رستگارى دست يابد. او احساس حضور مشيت الهى در حيات خود را از دست مى‌دهد.

(26)

reteP, kroY weN, noigileR fo yroeht A,. S mailliW EGDIRBNIAB yendoR KRATS. 1987, gnaL

. (27).eciohC lanoitaR .

نام کتاب : مجموعه مقالات چهارمين همايش بين‌المللى دكترين مهدويت با رويكرد حقوقى، سياسي نویسنده : مؤسسه آينده روشن    جلد : 1  صفحه : 109
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست