- محقق ثانى، علوى، مجموعه ابرار.
- مستدرك الوسائل، الشيعه، محدّث نورى.
- مشكات الانوار، رضىالدين طبرسى.
- مصباح الفقيه، حاج آقا رضا همدانى.
- مصباح المنير، فيومى.
- معانى الاخبار، صدوق.
- مفاتيحالجنان، محدّث قمى.
- مفاتيح الشرايع، فيض كاشانى.
- مفتاح الكرامة، حسينى عاملى.
- مفردات، راغب.
- مقائيس اللغة، ابنفارس.
- مقتل الحسين، مقرم.
- مقتل الحسين، خوارزمى.
- مقتل، خوارزمى.
- مقتل عوالم، بحرانى.
- مكارم اخلاق، رضى الدين طبرسى.
- منتهى الادب، صفىپور.
- منهاج البراعة، علامه خوئى.
- مواعظ العدديّه، على مشكينى.
- ميراث اسلامى ايران، آقايان هدايتپناه و عابدى.
- ناسخ التواريخ، سپهر.
- نظريههاى مختلف در روابط بينالملل، سيفزاده.
- نهجالبلاغه، سيد رضى.
- نهجالبلاغه، صبحى، صالح.
- نهجالشهاده، احمد فرزانه.
- نهجالفصاحه، احمد فرزانه.
- نهضتهاى اسلامى در صد ساله اخير، مرتضى مطهرى.
- وسائل الشيعه، حر عاملى.
- يادنامه شهيد مظلوم آيت الله بهشتى، حسينى.
- ينابيعالمودة، سليمان قندوزى حنفى.[1]
-/ اگر كسى در فرداى قيامت، در حالى كه همه اعمال نيك را انجام داده باشد[ به صحنه محشر] در آيد و دوستدار همه انبيا و اوليا باشد،
- همه روزها را بىخستگى روزه گرفته باشد و شبها را بدون كسالت به شب زندهدارى به پا خاسته باشد،
- و هزار سال عارى از گناه و به دور از لغزش زندگى كرده باشد،
- در روز رستاخيز جز از محبّت اميرالمؤمنين على[ عليه السلام با وجود آن همه اعمال] بهرهمند نخواهد شد. كشفالمراد فى شرح تجريد الأعتقاد، شكورى، ص 6).
[1] شفيعى مازندرانى، محمد، درسهايى از وصيت نامه امام خمينى(ره)، 1جلد، دفتر نشر معارف - قم، چاپ: پنجاه و هشتم، 1390.