responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : خلوت شيطانى: خود ارضايى و راه درمان آن نویسنده : سهراب پور، على    جلد : 1  صفحه : 14

مقدمه‌

غريزه ى جنسى يكى از غرايزى است كه خداوند حكيم براى رشد جسم و روح و نيز دوام نسل ها، در وجود انسان قرار داده است.

اين غريزه همانند غرايز ديگر اگر در مسير اصلى خود حركت كند؛ ثمرات و فوايد بسيارى دارد اما اگر در مسيرى غير از مسير صحيح و طبيعى خود قرار گيرد مى تواند انسان را به طور كلى از انسانيّت ساقط و او را به مراتب از حيوانات پست تر كند. از اين رو شناخت راه هاى كنترل و تعديل غريزه ى جنسى و نيز آگاهى از راه هاى انحرافى آن مهم و اساسى مى باشد.

خودارضايى و استمناء ثمره ى منحرف شدن اين غريزه از مسير صحيح خويش است كه متاسفانه عده اى از نوجوانان و جوانان به علت آگاهى نداشتن از عواقب و مضرّات اين عمل به آن گرفتار شده اند.

گسترش اين عمل در ميان قشر نوجوان و جوانِ ما از يك سو و آگاهى ندادن و يا اشتباه و ناقص مطرح كردن اين مسئله از سوى ديگر؛ عاملى شد تا نگارنده، به تحقيق درباره اين موضوع بپردازد و ثمره ى اين تحقيق، كتابى است كه اكنون پيش روى شماست.

متأسفانه افراد و ارگان هايى كه وظيفه آنان آگاه نمودن نوجوانان و جوانان نسبت به اين امور هست هر كدام به دليلى از اين وظيفه ى شانه خالى مى كنند و كتاب هايى هم كه مستقلًا در اين موضوع نوشته شده است بسيار كم و معدود مى باشد، و على رغم مزيت هايى كه هر كدام دارد اما هيچ كدام جامع و كامل نبوده به طورى كه بتواند به تمام سؤالات و دغدغه هاى موجود پاسخ دهد.

ما در اين كتاب سعى كرده ايم اين موضوع را مورد بررسى قرار دهيم و به سؤالاتى كه در ذهن خوانندگان ممكن است پيش بيايد پاسخى منطقى و مستدل بدهيم. از اين رو تلاش زيادى در به دست آوردن منابع اصلى و رجوع به نظرات متخصصان به عمل آمد.

نكته قابل توجه آن است كه مطالب اين كتاب فقط براى كسانى كه گرفتار اين عادت زشت هستند نيست بلكه مطالب به گونه اى است كه علاوه بر افراد مبتلا مورد استفاده پدر و مادرها و نيز نوجوانان و جوانانى كه مبتلا نيستند و دوست دارند هيچ وقت گرفتار نشوند نيز مى باشد.

در پايان از تمام كسانى كه با راهنمايى ها و كمك هاى خود مرا در نوشتن اين اثر يارى نمودند بالاخص همسر شايسته، صبور و همراهم كمال تشكّر را دارم.

بدون شك اين كتاب بدون عيب و نقص نخواهد بود از اين رو تمام كسانى كه نقد و اشكالى نسبت به مطالب كتاب دارند و يا عزيزانى كه راهنمايى بيشترى مى خواهند و يا اگر دوستانى به لطف الهى از شرّ اين عمل رها شدند مى توانند از طريق هاى زير با نگارنده ارتباط برقرار كنند:

آدرس اينترنتى‌

www. 411 serat. ir

سامانه پيام كوتاه‌

30008121812100

على سهراب پور

شهر مقدّس قم 3 خرداد 1389

نام کتاب : خلوت شيطانى: خود ارضايى و راه درمان آن نویسنده : سهراب پور، على    جلد : 1  صفحه : 14
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست