responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 205

مفت و مجانى به زير پاى دشمنان اسلام بريزيد. اين خيانت را به مردم خودتان مرتكب نشويد! شما شيرهاى فروش نفت را ببنديد، ما هم مى‌بنديم تا ببينيم كه چه كسى زودتر شكست خواهد خورد؟

صدام رفتنى است. (تكبير نمازگزاران) صدام اخيراً دور باطلى را شروع كرده است و شهرها و مناطق مسكونى ايران را بمباران مى‌كند. گربه يا هر حيوان ديگرى وقتى كه از راهى برود و در آن راه، پايش در لجن فرو رود، يا گير بيفتد، ديگر از آن راه نمى‌رود. صدام با اينكه چندين دور، مناطق مسكونى ايران را بمباران كرده و از اين كار، هيچ نتيجه مثبتى عايدش نشده است، باز هم شروع به تكرار اين كار كرده است.

صدام گفت كه فاو را پس مى‌گيرم، در اين كار شكست خورد؛ گفت: مهران را تصرّف مى‌كنم، اين كار را هم نتوانست انجام دهد؛ گفت: حاج عمران را پس مى‌گيرم، اين كار را هم نتوانست انجام دهد؛ گفت: دفاع متحرك مى‌كنم، نتوانست؛ تا ديروز مى‌گفت:

تمام مرزهاى ايران بر روى ما باز و بدون مدافع است و از هر جاى آن كه بخواهيم، مى‌توانيم نفوذ كنيم و تا اعماق خاك ايران پيش برويم؛ امّا امروز مجبور شده است در تمام جبهه‌ها عقب‌نشينى كند.

صدام اكنون براى سرپوش گذاشتن بر روى شكست‌هاى خود، شهرها و مناطق مسكونى ايران را بمباران مى‌كند؛ امّا مگر ما تا چه زمانى مى‌توانيم صبر كنيم و از مقابله به مثل، خوددارى كنيم؟ صبر و تحمّل هر كسى روزى به پايان مى‌رسد.

سازمان ملل و بقيه سازمان‌هاى بين المللى، به تماشاى جنگ نشسته‌اند؛ تا هنگامى كه صدام باران بمب‌هاى شيميايى خود را بر سر ما مى‌ريزد و در جاهايى مانند سنندج، زن و مرد و مريض و بچه و محلّه فقيرنشين را هدف قرار داده است و كشتار مى‌كند، اين طرفداران حقوق بشر!!! تماشاگرانى ساكت و آرام‌اند و صدايشان در نمى‌آيد؛ امّا حتى اگر يك سنگ از طرف ايران به سوى نيروهاى صدام پرتاب شود، جيغ و داد سازمان ملل و بقيه سازمان‌هاى بين المللى بلند مى‌شود و شروع به بمباران تبليغاتى ما مى‌كنند.

صدام مناطق مسكونى و شهرهاى ايران را بمباران مى‌كند و بعد مى‌گويد كه من منابع اقتصادى و منطقه نظامى را زدم. پس معلوم مى‌شود كه محله فقيرنشين سنندج، هم نظامى و هم اقتصادى بوده است، امّا جورى شده كه زن و بچه‌ها كه غير نظامى هستند، مرده‌اند!!

اگر صدام خيال مى‌كند كه با اين كارها مى‌تواند كوچك‌ترين خدشه‌اى در اراده رزمندگان ما وارد كند، بداند كه سخت اشتباه كرده است و اين جنايت‌ها جز اينكه رزمندگان ما را خشمگين‌تر و در راهشان ثابت قدم‌تر كند، هيچ اثر ديگرى ندارد (تكبير نمازگزاران و شعار «جنگ، جنگ، تا پيروزى» و «رزمندگان اسلام، انتقام انتقام»)

صدام مى‌بيند كه ايران بين 500 تا 1000 گردان از نيروهايش را بسيج كرده و قصد دارد در سال 1365 يك حمله سهمگين انجام دهد و راه را بر صدام ببندد، به همين دليل به دست و پا زدن و دور باطل افتاده است؛ امّا با اين كارها نمى‌توان جلوِ آمادگى و بسيج ملّت ايران را گرفت.

من اميدوارم محافل بين المللى تا دير نشده و ما مجبور به مقابله به مثل نشده‌ايم، به خود آيند و وظيفه خود را انجام دهند كه فردا براى آمدن و ديدن و داد زدن بسيار دير است.

«... وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا انَّ اللَّهَ شَديدُ

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 205
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست