باشد، بلكه جايز است آنها را عوض كند يا براى شستن يا حمّام رفتن بيرون بياورد. بلكه جايز است در صورتى كه نياز باشد هر دو جامه را بيرون آورد و برهنه شود.
مسأله 266) اگر عمداً لباس احرام را نپوشد يا عمداً در لباس دوخته محرم شود، علاوه بر آن كه معصيت كرده، صحّت احرامش نيز اشكال دارد.
مسأله 267) بنابر احتياط واجب كسى كه لباس احرام پوشيده و محرم شده حتّى اگر ساتر ديگرى هم داشته باشد نبايد عمداً لباسهاى احرام را بكند و اعمال عمره را بدون لباس احرام انجام دهد.
مسأله 268) كسى كه به علّت عذرى مانند بيمارى نمىتواند لباس دوخته خود را بكَند و لباس احرام بپوشد بايد در ميقات يا محاذى آن نيّت عمره يا حجّ كند و لبّيك بگويد و اين كار براى صحّت احرامش كافى است، ولى هرگاه عذرش برطرف شد بايد جامه دوخته را بكند و اگر لباس احرام نپوشيده بپوشد و لازم نيست به ميقات برگردد، و براى پوشيدن لباس دوخته بايد يك گوسفند قربانى كند.
مسأله 269) بنابر احتياط واجب گِره زدن لباس احرام يا گذاشتن چيزى مانند سنگ در لباس احرام و بستن آن با نخ اشكال دارد.
مسأله 270) احتياط واجب آن است كه جامهاى را كه لنگ