responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش2030 ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان نویسنده : ---    جلد : 1  صفحه : 3
ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ
ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﺎر 5
ﻣﺮوري ﺑﺮ ﺷﺎﺧﺺﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي – اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﯾﺮان و ارﺗﺒﺎط آن ﺑﺎ آﻣﻮزش 8
ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺳﺎﺧﺘﺎر آﻣﻮزﺷﯽ اﯾﺮان ( از ﭘﺎﯾﻪ ﺗﺎ ﻋﺎﻟﯽ) 18
ﺳﺎﺧﺘﺎر و راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﮐﻼن ﻣﻠﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزش 2030 در ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان 24
- ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺳﻨﺎد ﺑﺎﻻدﺳﺘﯽ÷ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻠﯽ و ﭘﯿﻮﻧﺪ آن ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزش 2030 36
- اﻟﮕﻮي ﺗﺎﻣﯿﻦ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزش 2030 49
- ﻧﻈﺎم ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎي ﻣﻠﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزش 2030 و اﻧﻄﺒﺎق آن ﺑﺎ ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ 54
- ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻣﻠﯽ اﺟﺮاي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزش : 2030 ﺗﺼﻮﯾﺐﻧﺎﻣﻪ ﻫﯿﺄت وزﯾﺮان در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ آﻣﻮزش 2030 102
- ﻧﻘﺶ ﭘﮋوﻫﺶ و ﺟﺎﯾﮕﺎه ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻋﻠﻤﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ، اﻧﺠﻤﻦﻫﺎي ﻋﻠﻤﯽ و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي ﻣﺮدم ﻧﻬﺎد در ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف
آﻣﻮزش 2030 104
اﻫﺪاف آﻣﻮزش 2030
اﻟﻒ – آﻣﻮزش ﭘﺎﯾﻪ و ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ( اﻫﺪاف 4,1، 4,2 ، 4,6 ﺳﻨﺪ)
-1 آﻣﻮزش ﭘﯿﺶ دﺑﺴﺘﺎﻧﯽ و اﺑﺘﺪاﺋﯽ 110
-2 ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﻮاد آﻣﻮزي و ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﮐﻢ ﺳﻮادي 120
-3 آﻣﻮزش ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ 135
-4 ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﯿﻔﯿﺖ در ﻧﻈﺎم آﻣﻮزش اﺑﺘﺪاﺋﯽ و ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ اﯾﺮان 145
ب- ﻓﺮاﮔﯿﺮي و دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﺮاﺑﺮ زﻧﺎن و ﻣﺮدان ﺑﻪ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ( ﻫﺪف ( 4,5
-1 ﺑﺮاﺑﺮ ﺳﺎزي ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮاي زﻧﺎن و دﺧﺘﺮان 161
-2 دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﺮاﺑﺮ اﻗﺸﺎر آﺳﯿﺐ ﭘﺬﯾﺮ ﺑﻪ آﻣﻮزش 175
ج- دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﻪ آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ و ﺑﺮاﺑﺮ ( اﻫﺪاف 4,3 و ( 4,4 182
د- آﻣﻮزش ﻓﻨﯽ- ﺣﺮﻓﻪ اي و ﻣﻬﺎرﺗﯽ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ وﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ( اﻫﺪاف 4,3 و ( 4,4
- ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش ﻓﻨﯽ و ﺣﺮﻓﻪ اي در آﻣﻮزش ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ 191
- آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ ﻣﻬﺎرﺗﯽ 203
- ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻬﺎرتﻫﺎي ﺟﻮاﻧﺎن و ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن در ﺳﻄﺢ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ 235
- ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻬﺎرتﻫﺎي ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﮐﺎر ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ 254
نام کتاب : ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش2030 ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان نویسنده : ---    جلد : 1  صفحه : 3
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست