ديگرى از اين قبيل سرگرم كرده است. در اين ميان فقط تعداد معدودى از افرادى را كه استعداد خوبى دارند شناسايى كرده و در مراكز علمى و تحقيقاتى جذب مىكنند و با سرمايه گذارى روى آنها، از نبوغ و دانش و تفكر آنها در جهت پيشرفت در عرصه هاى مخلتف استفاده مىكنند.
حال در كشورى كه قانون اساسى آن بر محور اسلام تدوين شده و اصلى مترقى چون «ولايت فقيه» در آن وجود دارد، كشورى كه ارزش هاى اسلامى در آن حاكم است و در رأس آن فقيهى اسلام شناس و وارسته و در عالى ترين سطوح و مراتب تقوا و ارزش هاى الهى و انسانى قرار دارد، چه بايد كرد تا آن اهداف استعمارى دشمن تحقق يابد؟ پاسخ روشن است: بايد از طرق مختلف فرهنگى نظير كلاس، مدرسه، دانشگاه، مطبوعات، فيلم، سينما، راديو، تلويزيون، كتاب، ورزش و نظاير آنها وارد شد. تأثير اين روش ها در تغيير شناخت ها و گرايش ها كاملا به اثبات رسيده و غير قابل انكار است. شما شايد خاطرتان هست آن مصاحبه راديويى را كه وقتى خبرنگار از آن خانم سؤال مىكند الگوى شما كيست؟ پاسخ مىدهد: اوشين. مرحوم امام به صدا و سيما زنگ مىزند و ضمن اعتراض به پخش اين برنامه، مىگويد اين خانم در معرض ارتداد است. ملاحظه مىكنيد كه در كشور فاطمه و على، در زمان حيات خود امام، مىشود كارى كرد كه الگوى زن شيعه ايرانى نه زينب و زهرا، بلكه اوشين باشد! مهم هم همان قدم اول است، سد كه شكسته شد بقيه راه هموار مىشود.
نفوذ دشمن در دستگاه هاى اجرايى و برنامه ريزى كشور
برنامه مهم ديگر دشمن در جهت تضعيف باورها و ارزش ها اين است كه با نفوذ در دستگاه سياست گذارى كشور، كسانى را سر كار بياورند كه اعتقادات و